Najnowsze treści

Panel logowania

Konta zakłada administrator.

Jeśli chcesz mieć możliwość logowania i edycji treści kontaktuj się w tej sprawie z administracją szkoły.

Gościmy

Odwiedza nas 17 gości oraz 0 użytkowników.

Regulamin Rajdu

 

XXX RAJD„SZLAKIEM NASZEJ HISTORII"  im. por. hm. Jana Cierlińskiego

Regulamin

  1. XXX Rajd Szlakiem naszej Historii odbędzie się w dniu 18.04.2015 r. w godz.09.00-15.30
  2. Rajd obejmuje teren: Ursusa, Włoch, Okęcia, Raszyna, Falent, Sękowina, Lesznowoli, Magdalenki, Walendowa, Opaczy, Pęcic, Pruszkowa, Źbikowa, Piastowa, Ożarowa Maz.., Ołtarzewa, Pilaszkowa, Umiastowa, Starych Babic i Borzęcina Dużego.
  3. Wskazane długości tras:
  4. Uczestnicy Rajdu startują z miejsc startu wyznaczonych dla danych szkół , dzielnic i gmin
  5. Rejestracja uczestników na miejscu startu jest od godz. 9.00 (gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) i od 10.00 (szkoły podstawowe i grupy przedszkolne),
  6. Rejestracji dokonuje dowódca patrolu lub opiekun posiadając poprawnie wypełnioną Kartę patrolu,
  7. Otrzymane plakietki okolicznościowe uczestnicy Rajdu umieszczają na ubraniu w widocznym miejscu.
  8. Każdy patrol obowiązany jest potwierdzić swój powrót w miejscu startu;
  9. W składzie patroli ze szkół podstawowych obowiązkowo jest pełnoletni opiekun.
  10. W przypadku patroli ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych o obecności opiekuna w składzie patrolu decyduje nauczyciel odpowiedzialny za organizację Rajdu w danej szkole (lub organizacji);
  11. Organizatorzy przypominają o obowiązkowym przestrzeganiu przepisów ruchu drogowego dla pieszych, rowerzystów lub dla prowadzących pojazdy samochodowe;
  12. W czasie Rajdu, potrzebę pomocy (transportu osoby lub roweru) zgłaszamy do szkolnego opiekuna lub do obsługi miejsca startu (numer telefonu kontaktowego przekazany podczas rejestracji);
  13. Organizatorzy na miejscach startu pozostają do powrotu wszystkich patroli;

- patrole piesze kl. I – III i grupy przedszkolne: około 5 km,

- patrole piesze kl. IV – VI -                               około 8-9 km;

- patrole rowerowe kl. V-VI                             około 15 km;

- patrole piesze grup starszych                           12 – 15 km;

- patrole rowerowe grup starszych                     25 – 35 km

- patrole samochodowe                                      do 60 km;

- patrole rodzinne                                               długość trasy ustalają rodzice

14. Każdy patrol posiada znicz lub inny symbol oddania hołdu.

15. Otrzymaną przy rejestracji mapkę należy zwrócić po powrocie w miejscu startu.

16. Ubezpieczenie uczestników Rajdu leży w gestii koordynatorów wszystkich dzielnic, miast i gmin, biorących udział w Rajdzie.

16. Rajd odbędzie się bez względu na pogodę.

Harmonogram działań

  1. Spotkanie koordynatorów ze wszystkich dzielnic, miast i gmin, biorących udział w Rajdzie - 03.02.2015 r.

…………………………………………………………………….

  1. Spotkanie z koordynatorami szkolnymi;

- rekrutacja szkolna;

- ustalanie szkolnych patroli

- formy podsumowania imprezy

………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………….

3. Zgłoszenie przez szkoły przystąpienia do XXX Rajdu i podanie ogólnej liczby uczestników ( niezbędne w celu zamówienia plakietek okolicznościowych i itp.)

     - termin ok. …………………………2015 r.

4. 18 kwietnia 2015 r. Rajd

   …………………………………………………………………………..

5. Zakończenie – podsumowanie (szkolne – ogólne – inne; nagrody pamiątki, inne).

 

 

Czytany 4643 razy